Kjapp sesongoppsummering


Løpssesongen 2017 er over for min del. Høstsesongen har ikke vært all verdens. Jeg fikk karret meg opp til en ok form til å delta på Dokkarunden 10 km og noen lokale karuselløp. Det har rett og slett vært for hektisk til å få presset inn de nødvendige kilometrene som skal til for å oppnå habil form. Jeg har tidvis fått til gode mengder, men kontinuiteten har manglet.


Syrefest på oppløpet av Dokkarunden.

Men vårsesongen var bra! Pers og andreplass totalt på miniton, en 3000 m få sekunder unna 9-tallet, samt pers og 9. plass totalt på motbakkeløpet "Fra fjord til Helvete".  


Miniton 2017: Far litt mer sliten enn sønnen... litt trangere i skjæret også... høye skuldre...

Over middagshøyden?


 

3000 m på Gjøvik stadion. I mål på 10.06 hvor jeg løp uten noen form for sekundering.
Nesten målinnfrielse.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Seiglivede myter om tredemølla

Fagsnadder: Høy puls hos uerfarne løpere.

Trening til ultraløp. En nybegynners erfaring.